100531

  • Jag tror på sjärntecken. Så mycket att jag frågar vilket stjärntecken en kille är och dömer honom ibland utifrån det. Men jag tycker inte det är så konstigt - man passar med samma stjärntecken. Eller samma element, i mitt fall eld. Det är inte så konstigt att de jag kommer bäst överens med är just de jag passar ihop med stjärnteckenvis, eller hur man ska säga.

  • När jag ska sova måste jag sova innerst, vid väggen. Det går typ inte annars, det känns tryggt så helt enkelt. Och så måste jag ha fötterna innanför täcket, annars kommer någon och hugger av dem. På riktigt. Armar och sånt gillar jag inte heller att ha utanför täcket.

  • Jag är livrädd för att bli deprimerad. Det ligger i släkten, inte så att min farmors farbror hade det, utan den väldigt nära släkten. Och jag ser vad det gör med dem och det skrämmer mig. Att nå den botten att man helt plötsligt inte vill leva längre skrämmer skiten ur mig.

  • Jag börjar gråta väldigt lätt. När jag skrattar, inte bara när jag skrattar så mycket att jag knappt kan andas, utan så fort jag tycker något bara är rätt kul börjar jag gråta. När jag är arg. När jag ser någon annan gråta. Vet inte riktigt vad det är, men jag kan inte hindra det. Vilket är sjukt irriterande när man är arg på någon och kommer på något asbra att säga, men inte kan säga det för att man har gråten i halsen. Jag gråter liksom till Top Model.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

sv; Nein, Sofie ;)

haha ja jag med! Jag har nog aldrig varit så glad under en skoldag. Alla trodde jag var hyperaktiv xD

2010-06-03 @ 22:30:28
URL: http://phantomriider.blogg.se/
Postat av: spacetime

åh!! precis samma här på alla punkter utom den första! crazee

2010-07-14 @ 00:49:20
URL: http://spacetime.blogg.se/

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0