100222

Den här dagen var då inte den bästa man varit med om. SL förstår inte att det faktiskt blir kallt på vintern och att snöar minst en gång om året och bestämmer sig för att ställa in all trafik som går ovanför jorden. Väl framme, en medioker dag i skolan, där jag inte riktigt ansträngde mig. Ersättningsbussen hem efter en halvtimme utomhus bland så där härligt irriterat folk. Väl hemma kommer jag på: Ja, men juste, nycklarna har jag ju glömt i skolan. Pappa skickar sina nycklar med budbil medan jag väntar 1½ timme i trapphuset. Och sedan det där matteprovet imorgon också. Kul.

Aldrig i mitt liv att jag nästa år lämnar huset den 22 februari.


och sen du din jävla hycklare

Kommentarer
Postat av: Stephanie

aaaw.. när kom nycklarna? xD

2010-02-22 @ 23:45:18
URL: http://phantomriider.blogg.se/
Postat av: melissa

SV: hihi ja jag längtar till det är klart :D

2010-02-23 @ 01:17:20
URL: http://melissablogg.devote.se

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0