090620

Då var det det här med funderingar.
Min inspiration kommer till mig när jag ligger i sängen och försöker sova. Då är jag inte heller extremt taggad på att resa på mig, sätta på datan och skriva ett inlägg. Jag är inte heller jättetaggad på att leta upp ett block och börja skriva. Så vad gör jag, för att den briljanta idén inte ska lämna mitt minne? Jo, jag skriver upp det i mobilen. När jag nästa dag läser vad jag har skrivit, förstår jag ingenting. Vadå hackspättar? Det enda jag kommer ihåg är att det måste ju ha varit något bra.. eller?

Så detta måste jag väl lösa på något vänster...



Jag tog till och med en bild från mitt köksfönster på ett par hackspättar. Underligt det här med närminnesförlust.

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0