091226

Det var ju vi. Vi två som brukade vara så nära varandra. Vi.

Även om vi inte hade känt varandra så värst länge passade vi liksom ihop. Långa samtal på kvällarna, pratandes om första kyssar och annat kärleksstrunt. För vi var ju kära båda två. Tills den där februaridagen. Det var mig du ringde då du fick reda på det. Och jag försökte trösta dig.

Sen vet jag inte vad som hände. Efter sommaren var det helt enkelt inte riktigt så längre. Kanske till och med innan sommaren. Vi hänger ihop. Men inte som då.

jag saknar det

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: ah okeyokey:D namnhalsband är fint:)

2009-12-27 @ 10:33:17
URL: http://melissablogg.devote.se
Postat av: melissa

SV: Nu är alla svaren från frågestunden publicerade i min blogg, kul att du ställde en fråga :)

2009-12-28 @ 01:09:14
URL: http://melissablogg.devote.se
Postat av: Anonym

jag med. (ibland om jag tänker som du så blir jag arg. gissa på vem? det är så lätt att skylla på andra... men han kanske förstörde lite mer än vad någon vet. om du förstår.)

2009-12-30 @ 01:44:13

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0