091116

"Precis som många andra killar har jag trott att det räcker att säga åt sin tjej att hon är fantastisk och man älskar henne över allt annat sådär en eller två gånger i början av förhållandet och att hon sedan kan leva på det resten av livet. Men nu har jag förstått att kärleksförklaringar har samma hållbarhetstid som keso - man måste fylla på med nya minst varje vecka. Helst dagligen. Och när jag ser min frus leende när jag berättar hur mycket hon betyder för mig, undrar jag verkligen varför jag inte säger det oftare."

Läste det här och tyckte det var så fint. Så rätt.

Kommentarer
Postat av: Samantha

Fantastiskt! Gillar din blogg något mycket.

2009-11-17 @ 09:48:09
URL: http://dinosaurien.blogg.se/
Postat av: Nike

Samantha: Tack så mycket! :D Vad glad jag blir.

2009-11-17 @ 18:08:30
Postat av: emmelie

så rätt så

2009-11-18 @ 00:57:02
URL: http://lundin.devote.se

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0